Τετάρτη 20 Μαΐου 2020




Παιδιά μου , παραδίδω την σκυτάλη στις καταπληκτικές εργασίες σας.

Νίνα, μάλλον γράφεις με κάποιο κώδικα τα νέα σου.Υπομονή και θα μας τα  πεις από κοντά ......


Νίνα μου κάνε λίγο υπομονή, σε λίγες μέρες θα είμαστε πάλι μαζί.............


Αργυρώ μου ήμουνα σίγουρη .......Μπράβο σου

Γιάννη μου συγχαρητήρια!!!Υπέροχη η μέλισσά σου.


Αργυρώ, καταπληκτική η μέλισσά σου Μπράβο!!!



Νικόλα μου, καταπληκτικές οι μέλισσες , καταπληκτικός και ο μελισσοκόμος!!Μπράβο!!


Αργυρώ μου δεν έχω λόγια,για όλες τις εργασίες που έκανες και με τους αριθμούς.Μπράβο!!!!!


Κιάρα ,Λορένζο, με κάνατε πολύ χαρούμενη με τις καταπληκτικές σας μέλισσες!!Μπράβο!!!!!


Γιάννη, καταπληκτική η μέλισσά σου. ΄Ετοιμος για κουκλοθέατρο;



Μπράβο Στέλιο!!!!!!!!Υπέροχη μέλισσα!!

Μπράβο Στέλιο!!!!!Πολύ ωραία η δουλειά σου.



Σοφία,πού χάθηκες;Πολύ ωραίες οι πασχαλίτσες σου!!!!!!!!!!!!



Και πάλι μπράβο Γιάννη!!!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου